nguyễn thị thùy trang

Customer Services Executive

 13/02/1990

 102/51/29, Le Van Tho Street, Ward 11, District Go Vap

 Nữ

 Độc thân

Bạn đang xem hồ sơ ứng viên đã được phân loại trên MyWork. Hồ sơ có giá trị 3 điểm. Đồng ý xem bấm vào đây. Hoặc bấm vào đây để đăng ký dịch vụ.

Thông tin hồ sơ

  • Nơi làm việc: Hồ Chí Minh
  • Quận / huyện:  Quận Gò Vấp
  • Tỉnh / thành phố:  Hồ Chí Minh
  • Mã hồ sơ: 1920997
  • Số lượt xem: 1651
  • Ngày cập nhật: 11/07/2019

Mục tiêu nghề nghiệp

  • Mong muốn tìm được chỗ làm có cơ hội thăng tiến tốt

Kỹ năng bản thân

•Customer service and planning skills
•Detailed oriented and hardworking
•Good communication skills
•Good MS Words, Excel, Power Point
•Communication both English and Vietnamese
•Good in team working.

Học vấn / bằng cấp

Từ 12/2012 - 07/2016

Đại Học

Trường / nơi đào tạo: Trường Đại Học Tài Chính Marketing

Xếp loại: Khá

Ngành: Business Adminitration

Kinh nghiệm làm việc (4 năm)

Từ 03/2015 - 09/2018

Customer Services Executive

Công ty: National Housing Organization Real Estate

Mô tả:
• Help and advice to customers in process buy apartment • Coordinate with accounting to follow up closely the payment schedule for sending the payment request to all customers. To ensure the payment requests are well received by customers and provide necessary information / figures to customers if needed. • Make sure the customer pay follow schedule on time. • Investigating and solving customers' problems with positive attitude, supportive and follow up. To promptly report to the leaders for settlement in case of special cases. • Coordinate with related departments such as: Legal, Planning, Accounting, Sales for the final Contract package before project starting. Follow up the contract issue process with timeline and follow up. Make sure customer is paid and receiving the contract as per Contract issuing process • Unit Hand over: Make sure all customers accept their unit within the target time. If customer’s unit have any defect, CS must coordinate with Technical to fix them on time. • Report to Customer Services Manager in monthly or weekly • Others tasks assigned Manager department if any.
Từ 08/2011 - 07/2014

Receptionist cum Admin

Công ty: YanTV channel

Mô tả:
• Greeting & welcome guests to the office Receiving and answering all phone calls in a professional and courteous manner • Responsible for answer all questions of customer about YanTV programming by cellphone or face to face. • Responsible for distributing newspapers and other documents to relevant department. • Manage all props in the store • Purchase office supply and stationery • Check on inventory and monitor the use of supply • Book meeting rooms, organizing and distributing mail, receiving and sending courier packages. • Assistant for admin or HR Manager: * find and select carefully candidates who company need: All candidate’s CV I choose interview who must right person the company need. * arrange schedule interview: try to make sure candidates join interview on time. * book cake for birthday, airfare for business … * Assist in organizing office events including team building events, company trip, etc…
Đã từng

Procedure Executive

Công ty: Sunshine Group

Mô tả:
-Drafting all documents to serve customers to buy real estate products as assigned by the Manager -All documents include: Sale contract, Deposit agreement, Agreement of transfer, Appendix of sale contract, Promotion notice, Contract liquidation record, Confirmation of transfer of sale contracts, commitment documents (if any) and some other relevant papers depending on the sale policy in each period; -Guiding customers to sign sale contracts in accordance with regulations; answering customer questions related to terms of sale contracts; -Receiving and returning documents related to the customer's loan procedures; coordinate with sales distribution units and relevant departments / sections (including: Sales and Accounting Department, Customer Care Department) when problems appear; -Summarize data, make work reports day / week / month for Procedure control according to the prescribed form; -Commitment to protecting Customer information and business data; -Ensure the best working spirit to serve customers, build and affirm the Group's reputation; -Participate and support activities of the Division / Board / Group when there are events.

Thông tin liên hệ

Họ tên:
nguyễn thị thùy trang
Địa chỉ:
102/51/29, Le Van Tho Street, Ward 11, District Go Vap
Hồ sơ đính kèm:
Hồ sơ chứa file đính kèm. Để tải hồ sơ, vui lòng click "Xem liên hệ"

Lưu PDF

NEW

Chia sẻ

Hồ sơ ứng viên năng động

Nhân Viên Thiết Kế

Trần Văn Tuyển

Kinh nghiệm: 10 năm

Trưởng Phó Phòng Kinh Doanh

Nguyễn Thế Lân

Kinh nghiệm: 19 năm

Công Việc Phổ Thông

Nguyễn Hoàng Linh

Kinh nghiệm: 2 năm

Kỹ Sư Dự Toán

Chu Thị Thu Phương

Kinh nghiệm: 2 năm

Telesale/ PG/văn Phòng.

Nguyễn Thị Đông Sa

Kinh nghiệm: 2 năm

Trưởng Phòng Kinh Doanh

Hoàng Lan

Kinh nghiệm: 7 năm

Chuyên Viên Kỹ Thuật Xây Dựng

Nguyễn Cao Linh

Kinh nghiệm: 4 năm

Kỹ Sư Xây Dựng

Phan Thế Trọng

Kinh nghiệm: 5 năm

Nhân Viên Kinh Doanh

Thu Hoài

Kinh nghiệm: 5 năm

Nhân Viên Biên Phiên Dịch Tiếng Anh

Nguyễn Thu Trang

Kinh nghiệm: 3 năm

Tìm kiếm nâng cao

Ứng viên liên quan Xem thêm ứng viên liên quan

Customer Services Executive

Nguyễn Thị Thùy Duyên

Kinh nghiệm: 1 năm

Logistics - Customer Services Executive

Thượng Thanh Lam

Kinh nghiệm: 7 năm

Import - Export Executive

Nguyễn Thị Tươi

Kinh nghiệm: 4 năm

Logistics Executive

Nguyễn Thị Hồng Hoa

Kinh nghiệm: 8 năm

Nhân Viên Chăm Sóc Khách Hàng / Trợ Lý

Bùi Thị Tuyết

Kinh nghiệm: 6 năm

Customer Support Executive

Trần Vĩnh Thảo

Kinh nghiệm: 2 năm

Nhân Viên Hành Chánh Nhân Sự

Giang Thu Vân

Kinh nghiệm: 5 năm

Sales Executive, Customer Service Executive, Assistant

Hoàng Thị Yến Nhi

Kinh nghiệm: 1 năm

Executive - Chuyên Viên

Hoàng Nguyễn Bảo Anh

Kinh nghiệm: 2 năm

Document Staff And Customer Services

Trương Thùy Linh

Kinh nghiệm: 6 năm

Nhân Viên Logistics, Customer Services, Executive Assistant

Trần Vân Hoàng Yến

Kinh nghiệm: Dưới 1 năm