lê văn duy

Giám Sát Bán Hàng

 06/12/1988

 190 Tô Ngọc Vân P.Linh Đông Q.Thủ Đức Tp. Hồ Chi Minh

 Nam

 Độc thân

Bạn đang xem hồ sơ ứng viên đã được phân loại trên MyWork. Hồ sơ có giá trị 3 điểm. Đồng ý xem bấm vào đây. Hoặc bấm vào đây để đăng ký dịch vụ.

Thông tin hồ sơ

  • Ngành nghề: Tư vấn/ Chăm sóc khách hàng
  • Trình độ học vấn: Cao đẳng
  • Loại hình công việc: Toàn thời gian cố định, 
  • Cấp bậc mong muốn: Trưởng nhóm
  • Mức lương mong muốn: 1 triệu - 3 triệu
  • Số năm kinh nghiệm: 5 năm
  • Nơi làm việc: Hồ Chí Minh
  • Quận / huyện:  Thủ Đức
  • Tỉnh / thành phố:  Hồ Chí Minh
  • Mã hồ sơ: 4785180
  • Số lượt xem:
  • Ngày cập nhật: 21/02/2020

Mục tiêu nghề nghiệp

  • Mong muốn tìm được chỗ làm ổn định lâu dài
  • Mong muốn tìm được chỗ làm có cơ hội thăng tiến tốt
  • Mong muốn tìm được chỗ làm có mức lương tốt
  • Mong muốn tìm được nơi có cơ hội cống hiến bản thân tốt

Kỹ năng bản thân

want to have a stable job which will provide ME great opportunities for future promotion as well as decent salary. I want to contrubute for the development of my company and work in an active, professional workplace with close - knit spirit. With my existing skills and experience, I’m looking for a challengingposition by working for an ambitious company in a stimulating andprofessional environment, where I will be able to continue to increasemy knowledge as well as enhance personal skill
Career sumary:
I had have 4 years work experience in hospitality and service. I worked for Burgerking VietNam for 1.5 year as Assistant of manager position and 2 year for CGV Viet Nam as Senior Floor Supervisor position.
I has good negotiation skill and customer care skill.
I can work in high pressure
    • Kỹ năng tổ chức
    • Kỹ năng giao tiếp
    • Kỹ năng làm việc theo nhóm
    • Kỹ năng lãnh đạo
    • Giải quyết vấn đề
    • Lập kế hoạch
    • Quản lý thời gian hiệu quả
    • Dễ dàng thích nghi với môi trường mới
    • Tư duy sáng tạo

    Học vấn / bằng cấp

    Đã từng

    Cu nhan quan ly du lich nha hang khach san

    Trường / nơi đào tạo: Trường Đại học Hoa Sen

    Ngành: Hospitality and tourism management

    Kinh nghiệm làm việc (5 năm)

    Từ 09/2014 - 11/2016

    Sr Supervisor Cum Store Keeper

    Công ty: Cj CGV Viet Nam

    Mô tả:
    Customer service: handle complaints and interactions form customer. Support customer to booking online, lost and found. -Followed up ensuring relevant actions were taken on customer complaints -Handle hotline in my shift: answered calls professionally providing complete information about products and promotion, take or obtain details about complaints -Managed to keep records of customer interactions, transactions, complaints, comments as well as actions taken, process orders, forms and applications. -Respond efficiently and effectively to customer feedback to ensure prompt resolution of issues. -Collect real situations about customer service to write "moment of truth". Shared best practices and knowledge with staff and teams helping achieve the best service. - Ensures that all staff are trained and practice CGV's Steps of Service and customer recovery. - Manage employee training, development and performance through coaching, feedback and the performance review process and provide feedback to Cinema Manager about staff performance; - Preparing the roster for the subordinates and liaise with the Finance to ensure that rosters will support the operations of the business. -Work with supplier and film distributor to make sure that movie's material (flyer, poster, artwork) will get on time. Support and drive marketing and concessions programs and efforts. -Make a method and contest to push sell at concession. Concession's revenue reach 181% vs target in 2015. -Work with supplier about their contract. Prepare payment for them after we receive product. -Monthly inventory ant the end of the month. -Control stock, check expire date, check stock quantity work with store keeper to make sure enough stock and in put data -Forecast daily selling stock to minimize wastage and maximize sales -Check and maintain hygiene standard at store room and related facilities /machinery. - Ensure food and beverage are handled to food safety standards and all reporting requirements are executed correctly.

    Thông tin liên hệ

    Họ tên:
    lê văn duy
    Địa chỉ:
    190 Tô Ngọc Vân P.Linh Đông Q.Thủ Đức Tp. Hồ Chi Minh

    Lưu PDF

    NEW

    Chia sẻ

    Tìm kiếm nâng cao

    Ứng viên liên quan Xem thêm ứng viên liên quan

    Nhân Viên Điều Phối - Chăm Sóc Khách Hàng

    Trần Thị Xuyến

    Kinh nghiệm: 11 năm

    Giám Sát Bán Hàng

    Bùi Thành Chung

    Kinh nghiệm: 5 năm

    Giám Sát Bán Hàng

    Nguyễn Tiến Dũng

    Kinh nghiệm: 3 năm

    Tư Vấn - Bán Hàng- Pha Chế

    Nguyễn Phạm Thu Ngân

    Kinh nghiệm: 6 năm

    Nhân Viên Điều Phối

    Trần Thị Xuyến

    Kinh nghiệm: 12 năm

    Giám Sát Bán Hàng

    Võ Trọng Tài

    Kinh nghiệm: 1 năm

    Quảng Lý Khu Vực - Giám Sát

    Trương Minh Thơ

    Kinh nghiệm: 10 năm

    Quản Lý, Giám Sát Bán Hàng

    Trần Cảnh Toàn

    Kinh nghiệm: 2 năm

    Giám Sát Bán Hàng

    Bùi Việt Hà

    Kinh nghiệm: 10 năm

    Giám Sát Bán Hàng

    Đặng Văn Thắng

    Kinh nghiệm: 1 năm

    Giám Sát Bán Hàng

    Nguyễn Ngọc Thắng

    Kinh nghiệm: 12 năm

    Giám Sát Bán Hàng

    Bùi Trần Minh Trân

    Kinh nghiệm: 2 năm